ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Ποιες μεθόδους πληρωμής δέχεστε;
Δεχόμαστε όλες τις κύριες πιστωτικές κάρτες, συμπεριλαμβανομένων των VISA, MasterCard και American Express, καθώς και τραπεζικές μεταφορές, Paypal, Western Union και προσωπικές επιταγές (σε δολάρια ΗΠΑ ή ευρώ).
Σε ποιο νόμισμα θα με χρεώσετε;
Θα χρεωθείτε σε ευρώ (EUR). Η εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας καθορίζει την ισοτιμία συναλλάγματος την ημέρα που υποβλήθηκε η παραγγελία σας. Η χρέωση του λογαριασμού της πιστωτικής σας κάρτας ενδέχεται να διαφέρει ελαφρώς από την χρέωση που εμφανίζεται στον ιστότοπό μας λόγω καθημερινών διακυμάνσεων στις συναλλαγματικές ισοτιμίες ή στις πολιτικές των εταιρειών πιστωτικών καρτών.
Σε ποιες χώρες παραδίδετε;
Παραδίδουμε σε 244 χώρες παγκοσμίως μέσω DHL Express.
Ποιο είναι το κόστος αποστολής;
Η χρέωση για την αποστολή της παραγγελίας σας βασίζεται στο βάρος/όγκο των προϊόντων σας και στην τοποθεσία σας. Πριν από την τελική σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς, θα σας φανεί ποιο θα είναι το κόστος αποστολής και θα έχετε την ευκαιρία να μην κάνετε την παραγγελία σας, αν το αποφασίσετε.
Θα με ενημερώσετε όταν αποσταλεί η παραγγελία μου;
Κατά την αποστολή, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με έναν αριθμό παρακολούθησης DHL. Θα σας ενημερώνουμε επίσης μέσω email για την πρόοδο του δέματός σας σε κάθε βήμα, από τη στιγμή που θα στείλουμε την παραγγελία σας μέχρι την τελική παράδοση.
Μπορείτε να εγγυηθείτε χρόνο παράδοσης;
Αν και δεν μπορούμε να εγγυηθούμε συγκεκριμένο χρόνο παράδοσης την ημέρα παράδοσης που ζητήσατε, παρακαλούμε ελέγξτε τις τιμές αποστολής μας & πολιτικές για περισσότερες λεπτομέρειες.
Πού βρίσκεται η παραγγελία μου και πότε θα παραδοθεί;
Ελέγξτε τις πληροφορίες παρακολούθησης της DHL που σας αποστέλλονται κατά την αποστολή. Θα σας ενημερώνουμε επίσης μέσω email για την πρόοδο του δέματός σας σε κάθε βήμα από τη στιγμή που θα στείλουμε την παραγγελία σας μέχρι την τελική παράδοση.
Μπορείτε να προσκομίσετε απόδειξη παράδοσης;
Μια ειδοποίηση απόδειξης παράδοσης σας αποστέλλεται μέσω email εντός 3 ωρών από την παράδοση με το όνομα του παραλήπτη καθώς και την τοπική ώρα παράδοσης.
Παράδοση σε ξενοδοχεία, νοσοκομεία, εταιρείες κ.λπ.;
Απολύτως. Η ρεσεψιόν θα υπογράψει για το δέμα και θα ειδοποιήσει τον παραλήπτη σας.
Τι συμβαίνει εάν ο παραλήπτης δεν είναι διαθέσιμος κατά την ώρα της παράδοσης;
Εάν ο παραλήπτης του δώρου σας δεν είναι παρών κατά την ώρα της παράδοσης, η DHL θα το παραδώσει αυτόματα την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Εάν ο παραλήπτης σας εξακολουθεί να μην είναι παρών την επόμενη ημέρα, η DHL θα αφήσει ένα σημείωμα στην πόρτα με τον αριθμό παρακολούθησης του δέματος και τον τοπικό αριθμό τηλεφώνου του πλησιέστερου πρακτορείου DHL. Εναπόκειται στον παραλήπτη του δώρου σας να επικοινωνήσει με την DHL και να προγραμματίσει ένα ραντεβού για την παράδοση.
Κάνετε παραδόσεις τα Σαββατοκύριακα;
Η μεταφορική μας εταιρεία DHL δεν κάνει παραδόσεις τα Σαββατοκύριακα.
Έχετε κατάστημα;
Όχι, προς το παρόν δεν έχουμε καταστήματα. Θα μας βρείτε αποκλειστικά online.
Προσφέρετε κουπόνια;
Όχι, δεν προσφέρουμε κουπόνια.
Θα νοικιάσετε/πουλήσετε τα προσωπικά μου στοιχεία;
Ποτέ, παρακαλούμε ελέγξτε την πολιτική απορρήτου μας.
Εάν δεν μπορείτε να βρείτε απάντηση στην ερώτησή σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.