Personal menu
Αναζήτηση
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.

Αποστολές & Επιστροφές

1.1. Η εταιρία μας σας παρέχει προς διευκόλυνσή σας εναλλακτικούς τρόπους παραλαβής και παράδοσης προϊόντων. Κατά την αίτηση παραγγελίας σας, καλείστε να επιλέξετε με ποιόν τρόπο επιθυμείτε να σας αποστείλουμε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει. Αναλόγως με τον τρόπο που θα επιλέξετε διαμορφώνεται και το συνολικό τελικό κόστος της παραγγελίας σας δυνάμει της οποίας θα πραγματοποιηθεί η πληρωμή και η οποία θα περιλαμβάνεται στην επιβεβαίωση παραγγελίας.

1.2. Χρόνος, Τρόπος, Τόπος Παραλαβής/Αποστολής

O χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας, ορίζεται πριν την οριστικοποίησή της αλλά και από το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Επιβεβαίωσης Παραγγελίας που λαμβάνετε μετά την ολοκλήρωσή της.

α) με συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία, ήτοι τη DHL Express ή UPS για τις διεθνείς & Ευρωπαϊκές παραδόσεις και την ACS Courier για τις παραδόσεις για όλη την Ελλάδα.

β). Η εταιρία μας και οι συνεργάτες της λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκαιρη μεταφορά της παραγγελίας στον αγοραστή στο πλαίσιο του βασικού χρονοδιαγράμματος παραδόσεων εκάστοτε μεταφορικής εταιρίας. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ούτε το χρόνο άφιξης ούτε την ακριβή ώρα παράδοσης των προϊόντων της παραγγελίας, καθώς αυτά εξαρτώνται από τις μεταφορικές εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε. Η εταιρία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε τυχηρά γεγονότα ή σε γεγονότα που εκφεύγουν από τον έλεγχό της. Σε περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η εταιρία μας θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας.. Η εταιρία μας ευθύνεται για την προσήκουσα παράδοση της παραγγελίας σας στον μεταφορέα, από τη δε παράδοση ο κίνδυνος μετατίθεται στον αγοραστή κατ’ άρθρο 524 ΑΚ. Το κόστος μεταφοράς είναι αυτό που ορίζει κάθε φορά η τιμολογιακή πολιτική της κάθε εταιρίας μεταφορών, οι οποίες είναι αποκλειστικά υπεύθυνες για τις χρεώσεις αποστολής και οι οποίες δύνανται να μεταβάλλουν τις τιμές οποτεδήποτε. Η ELENIANNA δεν είναι υπεύθυνη για τυχόν τέτοια μεταβολή των τιμών.

γ) Επισημαίνεται ότι οι παραδόσεις γίνονται μόνον εντός εργάσιμων ημερών (Δευτέρα – Παρασκευή πλην αργίες) μεταξύ (9.00 – 15.00 τοπική ώρα και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσής τους από την καταχώρηση της παραγγελίας είναι από 1 έως 10 εργάσιμες ημέρες.

δ) Με την επιφύλαξη τυχόν ειδικότερων χρεώσεων για τη μεταφορά και παράδοση που θα προβλέπονται ρητώς σε προϊόν που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα μας, η γενική τιμολογιακή πολιτική είναι, η ακόλουθη:

ε) Το κόστος αποστολής για παραγγελίες εκτός Ελλάδος (γίνεται με DHL Express ή UPS ή ΕΛΤΑ) και υπολογίζεται αυτόματα στη σελίδα του καλαθιού αγορών (ανάλογα με τα στοιχεία ογκομετρικού βάρους κάθε παραγγελίας και την διεύθυνση αποστολής) και θα περιλαμβάνεται στην αίτηση παραγγελίας σας πριν από την ολοκλήρωση και την πληρωμή.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες των ταχυμεταφορών DHL Express εδώ.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες των ταχυμεταφορών UPS εδώ.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες των  ΕΛΤΑ πατήστε εδώ.


ζ) Για τις αποστολές σε όλη την Ελλάδα, με την ACS Courier, το κόστος αποστολής θα υπολογίζεται αυτόματα στη σελίδα του καλαθιού αγορών (ανάλογα με τα στοιχεία ογκομετρικού βάρους κάθε παραγγελίας) και θα περιλαμβάνεται στην αίτηση παραγγελίας σας πριν από την ολοκλήρωση και την πληρωμή.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες των ταχυμεταφορών ACS Courier πατήστε εδώ.

η) Για τις αποστολές σε όλη την Ελλάδα, με την ΕΛΤΑ, το κόστος αποστολής θα υπολογίζεται αυτόματα στη σελίδα του καλαθιού αγορών (ανάλογα με τα στοιχεία ογκομετρικού βάρους κάθε παραγγελίας) και θα περιλαμβάνεται στην αίτηση παραγγελίας σας πριν από την ολοκλήρωση και την πληρωμή.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες των  ΕΛΤΑ πατήστε εδώ.


1.3. Εάν κατά την παράδοση δεν βρίσκεστε στη διεύθυνση παράδοσης για να παραλάβετε το πακέτο σας, ο διανομέας θα σας αφήσει ενημερωτικό σημείωμα με οδηγίες για τον τρόπο παραλαβής της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση αυτή ο κίνδυνος απώλειας ή βλάβης των αγαθών μετατίθεται στον αγοραστή λαμβανομένης υπόψη και της ευπαθούς φύσης τους. Ο διανομέας θα επιχειρήσει να σας παραδώσει το προϊόν έως 3 φορές, άλλως θα παραμείνει στους χώρους του διανομέα με δική σας ευθύνη και δαπάνη και υπό τους γενικούς όρους φύλαξης του μεταφορέα. Σε περίπτωση που έχετε δηλώσει πληρωμή με αντικαταβολή και δεν επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω της ενότητας Επικοινωνήστε μαζί μας για την παραλαβή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την αποτυχημένη προσπάθεια παράδοσης σε εσάς, η παραγγελία σας θα ακυρώνεται αυτομάτως.

1.4. ι) Επιπλέον, λάβετε υπόψη ότι τα προϊόντα που παραδίδονται εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) ενδέχεται να υπόκεινται σε έξοδα εκτελωνισμού και συναφή έξοδα, ενώ μπορεί επίσης να προστεθούν σε αυτά χρεώσεις και άλλα κόστη που επιβάλλει η εκάστοτε εθνική νομοθεσία, για τα οποία δεν φέρει η ευθύνη η εταιρεία. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε εκ των προτέρων ποιες μπορεί να είναι αυτές οι χρεώσεις, αντιθέτως, ο καταναλωτής έχει περισσότερες δυνατότητες να γνωρίζει ή να ενημερωθεί για αυτές ή, τουλάχιστον, για την πιθανότητα ύπαρξής τους και για το λόγο αυτό σας συνιστούμε να έχετε ελέγξει το ενδεχόμενο αυτό πριν προβείτε σε οποιαδήποτε παραγγελία από την ιστοσελίδα μας.

ιι) Κάθε χώρα έχει τη δική της τελωνειακή πολιτική, γι’ αυτό συνιστάται να επικοινωνήσετε πρώτα με το τοπικό τελωνειακό σας γραφείο για περαιτέρω πληροφορίες. Ταυτόχρονα, λάβετε υπόψη σας ότι, όταν παραγγέλνετε από την ιστοσελίδα μας θεωρείται ότι εσείς εισάγετε τα προϊόντα και πρέπει να συμμορφώνεστε με όλους τους νόμους και τους κανονισμούς της χώρας όπου γίνεται η παραλαβή των προϊόντων.


1.5. Εάν το προϊόν της παραγγελίας δεν είναι διαθέσιμο για λόγους ανωτέρας βίας ή τυχηρών για περισσότερες από 30 ημέρες (μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας) όπως όλως ενδεικτικώς και όχι περιοριστικός λόγω ελλείψεων στην παραγωγή ή αδυναμίας του προμηθευτή, το Τμήμα Υποστήριξης Πελατών μας θα επικοινωνεί με τον πελάτη για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Αρχικά, θα προτείνεται ένα ίδιο προϊόν ή άλλη εμπορική επωνυμία του ίδιου προϊόντος ή ένα προϊόν από διαφορετική κατηγορία ή ένα υποκατάστατο προϊόν. Εάν ο πελάτης δεν συμφωνεί να προχωρήσει με κάποια άλλη αγορά, θα προσφέρεται πλήρης επιστροφή χρημάτων εντός 30 ημερών, ατόκως.

1.6 Στην προσπάθεια μας να διατηρήσουμε την ποιότητα και την φρεσκάδα των προϊόντων μας, πραγματοποιούμε μικρές και συχνές παραγγελίες στους προμηθευτές μας και δεν διατηρούμε μεγάλα αποθέματα στην αποθήκη μας, μειώνοντας επιπλέον τον χρόνο παράδοσης από τον προμηθευτή στον καταναλωτή. Δεδομένου ότι το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων μας είναι φρέσκα και χωρίς συντηρητικά πολλές φορές κάποια εξ αυτών ανάλογα με τις περιβαλλοντικές συνθήκες ενδέχεται να χάσουν ελάχιστα από το βάρος τους μέχρι την παραλαβή τους χωρίς όμως τούτο να επάγεται οποιαδήποτε αλλοίωση στην σύστασή τους ή οποιοδήποτε ελάττωμα του προϊόντος αυτού.

3. Υπαναχώρηση

3.1. Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη. Σε κάθε περίπτωση, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους. Ωστόσο, εάν λάβετε ελαττωματικό προϊόν ή εάν προκύψει οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα, επικοινωνήστε αμέσως με το Τμήμα Υποστήριξης Πελατών μας μέσω της ενότητας Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

3.2. Όσοι χρήστες προβαίνουν σε αγοραπωλησίες από το ηλεκτρονικό κατάστημά μας ως καταναλωτές δύνανται να προβαίνουν σε υπαναχώρηση από την αγοραπωλησία εντός 14 ημερών από τη λήψη της παραγγελίας τους με την αποστολή (εντός της ανωτέρω προθεσμίας) της φόρμας υπαναχώρησης ή άλλως με αποστολή της δήλωσης υπαναχώρησης μαζί με το προϊόν υπό τον όρο ότι στην περίπτωση αυτή αμφότερα (προϊόν και δήλωση) θα παραληφθούν από την Εταιρεία εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

α) Δεδομένου ότι ανάμεσα τα προϊόντα μας συγκαταλέγονται και προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή που λήγουν σύντομα, ή που είναι ευπαθή και άρα ευαίσθητα προϊόντα σας ενημερώνουμε ότι τα προϊόντα αυτά εξαιρούνται ρητώς εκ του νόμου από το δικαίωμα άσκησης υπαναχώρησης.
Επισημαίνουμε ότι τα κριτήρια για το καθορισμό των εξαιρούμενων από τη δυνατότητα άσκησης υπαναχώρησης προϊόντων ορίζονται με βάση το νόμο όπως για παράδειγμα η εύθραυστη φύση των προϊόντων, η ευκολία αλλοίωσής τους ή η σύντομη ημερομηνία λήξης τους και έχουν καθοριστεί βάσει της συνήθους πρακτικής και βάσει των δηλώσεων και σχετικών οδηγιών συντήρησης και διατήρησης των παρασκευαστών, όπως αυτές εμφανίζονται επί των αναγραφόμενων ενδείξεων στις ετικέτες των προϊόντων.

3.3. Σε περίπτωση που ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση από την αγορά προϊόντος που δεν εξαιρείται τότε για την υπαναχώρηση προϊόντων που αγοράστηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα μας ισχύουν τα εξής:

α) Οι επιστροφές θα πρέπει να γίνονται εντός το αργότερο 14 ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησής σας (δηλ. από την αποστολή του σχετικού μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) που προβλέπεται στο άρθρο 11.2.) με αποστολή ευθύνη σας και δαπάνη σας αποκλειστικά και μόνο προς το Κέντρο Διανομής μας, Κύπρου 2, Αττική ΤΚ 145 65 Ελλάδα.

β) Για να γίνει δεκτή μία επιστροφή θα πρέπει το προϊόν που αποστέλλετε προς παραλαβή από την εταιρεία μας να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, πλήρες με την αρχική συσκευασία του ακέραιη μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και να έχουν διατηρηθεί οι σωστές συνθήκες συντήρησης.

γ). Τα προϊόντα, που επιστρέφονται πρέπει να αποστέλλονται στην ανωτέρω διεύθυνση και να συνοδεύονται: α) με την Απόδειξη Λιανικής/Τιμολόγιο Πώλησης ή το Δελτίο Αποστολής και με τη Δήλωση Υπαναχώρησης (ακόμη και αν μας την έχετε ήδη αποστείλει και ηλεκτρονικά). Ειδικότερα, το έντυπο αυτό πρέπει να συμπληρώνεται με όλες τις απαραίτητες ζητούμενες πληροφορίες, να εκτυπωθεί και να υπογραφεί από εσάς. Στη συνέχεια τοποθετήστε τη φόρμα μαζί με το πακέτο της επιστροφής.

δ). Εφόσον πληρούνται οι όροι της παραγράφου β) και γ) ανωτέρω η επιστροφή του τιμήματος που έχετε ήδη καταβάλλει θα γίνεται απευθείας από εμάς ή σε συνεργασία με τον συνεργαζόμενο πάροχο πληρωμών ή με άλλο τρόπο εντός της χρονικής διάρκειας που προβλέπει ο νόμος στην περίπτωση της υπαναχώρησης. Σε περίπτωση που σας επιστραφούν χρήματα δια μέσου τρίτου παρόχου πληρωμών (λόγου χάρη το PayPal, πιστωτική κάρτα κ.λπ.) ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με τυχόν προμήθεια που θα σας χρεώσει ο συγκεκριμένος τρίτος πάροχος βάσει των όρων χρήσης και λειτουργίας του, για τα οποία δεν ευθύνεται η εταιρεία μας.

ε) Επισημαίνουμε ιδιαίτερα ότι αν δεν πληρούνται οι ανωτέρω όροι ή εάν δεν υπάρχει κάποιο από τα προαναφερθέντα συνοδευτικά του προϊόντος έγγραφα, το αίτημά σας για υπαναχώρηση δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί, το δε προϊόν θα σας επιστραφεί με χρέωση παραλήπτη.

στ) Υπενθυμίζεται ότι η υπαναχώρηση δεν ισχύει στην περίπτωση αγοράς Κάρτας Δώρου


4. Αλλαγή/ακύρωση παραγγελίας

4.1.Αλλαγή ή ακύρωση σε παραγγελία (είτε για προϊόν, είτε για Κάρτα Δώρου) γίνεται δεκτή μόνο εφόσον η Επιβεβαίωση παραγγελίας δεν έχει αποσταλεί, ήτοι η παραγγελία να μην έχει ολοκληρωθεί. Προσοχή καθότι επισημαίνεται ότι μετά την επιβεβαίωση παραγγελίας ΔΕΝ είναι δυνατή ούτε η αλλαγή της δηλωθείσας διεύθυνσης παράδοσης για κανέναν λόγο, για λόγους ασφαλείας (καταπολέμηση απάτης).

4.2. Μπορείτε, εφόσον είστε καταναλωτής, να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στο άρθρο 3 ανωτέρω ή την διαδικασία επιστροφής προϊόντων που προβλέπεται στο άρθρο 5.

4.3 Σε περίπτωση πάντως οποιουδήποτε προβλήματος επικοινωνήστε με το Τμήμα Υποστήριξης Πελατών μας για περαιτέρω λεπτομέρειες μέσω της ενότητας Επικοινωνήστε μαζί μας.

4.4. Σε περίπτωση που τυχόν απαιτείται η επιστροφή μέρους ή του συνόλου του τιμήματος που τυχόν έχει ήδη καταβληθεί στην Εταιρεία μας κατόπιν ακύρωσης ή αλλαγής της παραγγελίας σας κατά τα ανωτέρω, θα σας επιστραφεί το αντίστοιχο ποσό άμεσα με τρόπο που θα συμφωνηθεί μεταξύ μας. Σε περίπτωση που σας επιστραφούν χρήματα δια μέσου τρίτου παρόχου πληρωμών (λόγου χάρη το PayPal, πιστωτική κάρτα κ.λπ.) ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με τυχόν προμήθεια που θα σας χρεώσει ο συγκεκριμένος τρίτος πάροχος βάσει των όρων χρήσης και λειτουργίας του, για τα οποία δεν ευθύνεται η εταιρεία μας.

5. Επιστροφές σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας

5.1 Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη. Ωστόσο, εάν λάβετε ελαττωματικό προϊόν από υπαιτιότητά μας ή εάν προκύψει οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα από υπαιτιότητά μας, επικοινωνήστε αμέσως με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω της ενότητας Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

5.2. Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων λόγω διαπιστωμένου πραγματικού ελαττώματος ή διαπιστωμένης έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας από υπαιτιότητά μας, που αγοράστηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα μας ισχύουν τα εξής:

ι) Επιστροφές γίνονται αποκλειστικά και μόνο προς το Κέντρο Διανομής μας, Κύπρου 2, Αττική ΤΚ 145 65 Ελλάδα. Η παραλαβή του προϊόντος από την Εταιρεία μας θα γίνεται μόνον από συνεργαζόμενο μεταφορέα μας αφού πρώτα επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω της ενότητας Επικοινωνήστε μαζί μας για να μας ενημερώσετε σχετικά με το διαπιστωμένο πρόβλημα που έχει προκύψει σε συγκεκριμένο προϊόν. Η παραλαβή του προϊόντος προς επιστροφή θα γίνεται αποκλειστικά και μόνον από την διεύθυνση παράδοσης που είχατε δηλώσει κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας.

ιι) Για να γίνει δεκτή μία επιστροφή θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, πλήρες με την αρχική συσκευασία του ακέραιη και να έχουν διατηρηθεί οι σωστές συνθήκες συντήρησης.

ιιι). Τα προϊόντα, που επιστρέφονται πρέπει να συνοδεύονται: Με την Απόδειξη Λιανικής/Τιμολόγιο Πώλησης ή το Δελτίο Αποστολής, Επισημαίνουμε ιδιαίτερα ότι εάν δεν υπάρχει κάποιο από τα προαναφερθέντα συνοδευτικά του προϊόντος έγγραφα, το αίτημά σας δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί το δε προϊόν δεν θα παραλαμβάνεται από την Εταιρεία μας.

5. Μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα θα διεκπεραιώσουμε το αίτημά Επιστροφής σας.